måndag 4 juli 2011

Navy SEALs och Finlands elit

USA:s, Rysslands, Finlands etc elitförband. Luftburna stridsvagnar, smygflygplan och okända ubåtsincidenter i Östersjön. Det är lite av innehållet i en ny artikelserie som jag nyligen inlett som finns tillgänglig genom nya sajten www.militart.nu

Hur kan artikelserien vara kostnadsfri? Varje artikel knyter an till en bok eller DVD som jag rekommenderar. Därmed kan jag skriva på arbetstid. Att de böcker och DVD jag knyter an till är mycket läs- respektive sevärda kan jag skriva under på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser mycket fram emot att få läsa serien och göra bekantskap med intressanta böcker/filmer. Tack för ett utmärkt initiativ!

Anonym sa...

Jag föreslår att du kompletterar din Spotifylista med dessa:

http://www.youtube.com/watch?v=Q26zl7x_EFE

http://www.youtube.com/watch?v=wHylQRVN2Qs

Anonym sa...

Du beskriver hur svenska kustjägare "besegrat" Navy Seals ......my God!

2 NAVY SEAL teams tränar årligen i Norge (som de gjort de senaste 50 åren..), och norska beväringar "vinner" också dessa krigslekar, men det är alltså inte på riktigt...